ПРО NOXY® ADBLUE®
Це потрібно знати про NOXY® (AdBlue®)
Це потрібно знати про NOXY® (AdBlue®)
Загальна хімічна назва AdBlue® — 32,5% розчин карбаміду (розчин сечовини). Хімічна формула — [CH4N2О].
Карбамід не класифікується як небезпечний продукт, його активно застосовують в сільському господарстві, текстильній, фармацевтичній, хімічній промисловості та в косметиці. Але, все ж, деякі заходи безпеки слід враховувати.
Запобіжні заходи
При роботі з препаратом рекомендується використовувати засоби особистого захисту, гумові рукавички, спецодяг. Тривалий контакт препарату зі шкірою може викликати роздратування, при потраплянні препарату на шкіру або в очі його потрібно змити великою кількістю води. У разі потрапляння препарату в шлунково-кишковий тракт потрібно діяти, як у випадках харчового отруєння, і обов’язково звернутися до лікаря. Препарат має легкий запах аміаку, тому не слід його вдихати.
Так само слід уникати потрапляння препарату в дренаж, в разі витечкі продукту в дренаж слід оповістити відповідні служби. Витік продукт може бути абсорбований землею, піском або тирсою, які в подальшому можуть бути використані як добрива.
Умови зберігання
Щоб уникнути кристалізації або гідролізу в розчині рекомендується зберігання препарату в сухому прохолодному приміщенні і при дотриманні температурного режиму від -11 ° С до + 30 ° С. Продукція може зберігатися в контейнерах або резервуарах відповідного обсягу. Ємності повинні бути герметично закриті і захищені від прямого сонячного світла. Для збереження використовуються ємності із пластику, що відповідає нормам ISO 22241-1 / -2 / -3. При повторному використанні ємності повинні бути очищені і вимиті деміралізірованной водою. Слід враховувати, що контакт з металом викликає його окислення, за винятком металів, стійких до корозії.
Додаткова інформація
При використанні продукту користуйтеся інструкцією автовиробника, в разі потрапляння продукту на металеві частини автомобіля змийте продукт великою кількістю води.
Не намагайтеся використовувати в SСR системі воду або іншу рідину. Пам’ятайте, продукт належної якості можна отримати тільки в умовах промислового виробництва, остерігайтеся підробок.
AdBlue® і SСR — це спеціально розроблена система, яка не може бути використана з іншими розчинами, інакше це неминуче призведе до поломки SСR.
Використовуйте продукт, вироблений промисловим способом, вимагайте у продавця сертифікат на продукцію.
Ми пропонуємо інноваційне рішення — селективне каталітичне відновлення. Це дозволяє очищати вихлопні гази і шкідливі сполуки, що виділяються дизельними двигунами, тим самим захищаючи здоров’я і навколишнє середовище від деградації. Це так звана технологія SCR, заснована на розчині сечовини, пропонованої як NOXy ® (в іншому випадку AdBlue ®). Завдяки його використанню можна задовольнити вимоги, що пред’являються Європейським союзом в межах межі NOx. Вся система працює за рахунок скорочення шкідливих речовин — оксидів азоту до чистого елемента у вигляді водяної пари.
Технологія SCR, рекомендована нашою компанією, добре працює в різних типах автомобілів з дизельними двигунами, особливо в автобусах і вантажівках. Це відноситься і до інших типів об’єктів — локомотивів, судам або машинам, використовуваним в сільському господарстві. Транспортні засоби мають додатковий резервуар, в якому noxy ® піддається впливу високого тиску з каталізатором вихлопних газів.
Таким чином, очищення відпрацьованих газів здійснюється з використанням системи, що складається з резервуара, системи упорскування і каталізатора. Вся структура підходить для співпраці з бортовою діагностикою, яка дозволяє водієві постійно інформуватися про перевищення допустимого рівня викидів шкідливих газів.
Застосовується в при використанні дизельного палива (автомобілі, вантажні автомобілі, автобуси, поїзди, трактори, сільськогосподарські машини, баржі).
Вимоги щодо скорочення викиду вихлопних газів вантажного автотранспорту ростуть з кожним днем. C жовтня 2006 року в Європі вступили в дію норми Євро 4, а вже з 1 жовтня 2009 року набувають чинності норми Євро 5. Нові стандарти, що стосуються зниження рівня викидів вихлопних газів, висувають жорсткі вимоги до виробників транспортних засобів. Відмінності у вимогах до рівня викидів вихлопних газів для двигунів стандартів Euro 3 і Euro 4 значні. Викиди окисів азоту (NOx) повинні бути знижені з 5 до 3,5 г / кВт.год, що становить близько 30%. Викиди частин (PM) повинні зменшитися з 0,1 до 0,02 г / кВт.год, що відповідає зниженню не менше, ніж на 80%.
Є кілька способів, які використовують автовиробники для дотримання екологічних стандартів, один з них це впровадження системи каталізації вихлопних газів (SCR системи) із застосуванням розчину сечовини — AdBlue®.
Застосовується в при використанні дизельного палива (автомобілі, вантажні автомобілі, автобуси, поїзди, трактори, сільськогосподарські машини, баржі).